mallanelleking

Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av mallan elle - 5 oktober 2013 20:13

Cha cha bloggen!

Lyssnar på musik och läser olika bloggar.

Ska se på nån film snart med pappa & Ewa som precis kom hem.

Har varit ensam hemma ett tag, va gött! 

Är ju tyst och sånt dåå xD

Börjar frysa här, ibland är jag varm och ibland kall.. Hoppas att jag inte är påväg och bli sjuk!!

Vill verkligen inte bli det.

Ska ta och kolla om min inlämning och ett prov är bedömt men det är det säkert inte, skit samma   

Ses! <3

 

Av mallan elle - 5 oktober 2013 19:00

Cha cha bloggen!

Sitter & skypear med min killkompis och flummar, chattar med olika fölk oxå xD

Åt kvällsmat för ett tag sen, annars har jag inte gjort nåt speciellt.

Men vi ses! <3

 

Av mallan elle - 5 oktober 2013 17:15

           

Av mallan elle - 5 oktober 2013 17:07

Cha cha bloggen!

Kom hem för ca 20 minuter sen.

Vi var på den dära mässan i arenan, möte Evelin där och hejade på henne.

När vi hade varit där åkte vi till Rusta, Clas Ohlson, Hemkompaniet och Ö&B.

När Ewa gick in på Clas Ohlson så höll pappa fast mig och skulle knuffa ner mig i typ som en dam eller vad man säger, det var på skoj alltså!

Då såg en väcktare det och pappa kände tillochmed han xD hahaha

Det hade hänt en sak i apotektet bredvid Clas Ohlson och där inne jobbar en som vi känner, det komiska är att hon känner väcktaren oxå ;)

Innan vi åkte gick vi in på Coop extra och handlade.

Ska äta snart nu, men vi ses! <3

 

Av mallan elle - 5 oktober 2013 11:37

Cha cha bloggen!
Vaknade precis, ska på den dära mässan idag ju.
Annars vet jag inte vad jag ska göra, tar kanske nåt kort där, är ledsen om jag inte har gjort det sen.
Känner atr jag är så slarvig med det...
Men vi ses! <3

Av mallan elle - 5 oktober 2013 00:01

Cha cha bloggen!
Ska försöka sova nu, är jätte trött.
Kollade på serien om Miley Cyrus på MTV, har chattat med en killkompis i nåra timmar oxå.
Är ensam hemma för att pappa & Ewa är på nån dansgrej eller vad det var..
Imorgon ska jag nog på en mässa i arenan med pappa & Ewa annars vet jag inte vad som händer.
Men vi ses,godnatt! <3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards