mallanelleking

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av mallan elle - 8 oktober 2013 21:56

Cha cha bloggen!

Ska gå & lägga mig nu, kom hem från vollybollen vid 20:20.

Duschade direkt då, när jag hade duschat klart kom de nåra som ville sälja fisk helt random xD haha

Sen pluggade jag, har gjort det tills nu. 

Men vi ses imorgon, skriver när jag hinner. 

 

Av mallan elle - 8 oktober 2013 16:16

Cha cha bloggen!

Sitter & pluggar nu, ska på vollybollsträningen som vanligt sen.

Har varit en vanlig skoldag idag, efter skolan gick jag & kollade min skor om dom var klara hos skomakaren men det var dom inte.

Efter det gick jag till Stadium & mötte mamma & Lucas där, bytte min jacka IGEN!!! 

Nu köpte jag en annan jacka, har haft en sån jacka innan fast den är ju för liten för mig nu.

Blev rätt så blöt när jag kom hem av allt regn jag hade fått på mig, det som var det "roliga" var att det slutade regnade när jag hade kommit in..   

Ska fika snart, mammas kusin & hennes barn kom hit för ca 20 minuter sen.

Ska börja gå på Focos (körskolan) här istan och läsa så att jag kan tag körkort, min pappa ska vara min handledare (den som får åka med mig) & så ska jag gå med Elin.

Hennes mamma känner tydligen min pappa, visste inte det och så jobbar hon på samma jobb som min mamma.

Kursen börjar den 24:e, hoppas att pappa inte glömmer att ringa & anmäla oss till de    

Men ni får ha det så bra, ses!   

           

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards