mallanelleking

Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av mallan elle - 21 oktober 2013 18:52

Cha cha bloggen!

När jag, Alice, Jasmine och Vicki skulle köpa saker i kisoken råkade jag tappa min enkrona på golvet, då var den killen som stod framför mig i kön snäll och tog upp den åt mig    Kändes lite konstigt, men han var jätte snäll och det kändes inte allt konstigt efteråt   

Kom precis hem efter att ha varit på Skara badhus med mamma och Lucas, där är Lucas simskola.

Under tiden när själva simskoletiden var motionssimmade jag hela tiden.

När vi var klara och kom ut igen till receptionen köpte jag varsin chokladbit till mig, mamma och Lucas.

När jag skulle betala inträde så sa hon i kassan att de kostade 60 kr men jag sa att jag var 15 år men hon trodde inte på mig så jag fick betalade 60 kr, då när jag kom in till omklädningsrummet till mamma sa jag vad som hade hänt och vi gick direkt till receptionen, då fixade en kille som jobbar där så att jag fick tillbaka 30kr för det skulle igentligen kosta 30kr, då visade jag mitt IDkort oxå för säkerthets skull. 

Ska ta och äta våfflor nu, imorgon är det vanlig skoldag och sen vollybollsträning som vanligt.

Vi ska tydligen ha typ teori på träningen, hälften de och hälften vanlig träning.

Blir godnatt inlägg nu.

Men vi ses, godnatt!   

 

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards