mallanelleking

Alla inlägg under oktober 2013

Av mallan elle - 13 oktober 2013 22:16

Cha cha bloggen!
Ska ta & läsa i FRDA-tidningen, sen ska jag sova.
Var ute & gick en sväng förut efter att vi hade ätit kvällsmat.
Men vi ses, skriver imorgon när jag hinner, godnatt! <3
1:a bilden är på mina skor som jag hämtade hos skomakarn för ett tag sen, älskar verkligen dom :D

Av mallan elle - 13 oktober 2013 17:09

Cha cha bloggen!

har pluggat lite, sen ringde mamma då cyklade jag och mötte henne på Matmagasinet.

Träffade Denny och hans kompis där och pratade med dom ett tag, hejade på Lucas förskolelärare Stefan.

Köpte vit choklad, äter det nu.

Pratar med Elise i telefon i headset.

Men vi ses!   

 

Av mallan elle - 13 oktober 2013 15:11

Cha cha bloggen!

Vaknade vid 11:30 idag, gick in vid 13 och började plugga.

Fick frukost på sängen idag xD

Lucas kom in utklädd till Spiderman imorses.

Åt kött och potatis förut och äppelpaj med vanlijsås (eller vad det heter) till efterrätt.

Har börjat skriva på 2 inlämningar i hälsopedagogiken nu, tror jag har skrivit fel för fattade typ inte uppgiften men skit samma   

Dom andra åkte iväg en sväng så är ensam hemma, det är gött.

Sitter och lyssnar på min Spotify-lista nu, ska nog försöka fortsätta & plugga men det kommer säket inte att gå.. 

Som vanligt   

Men vi ses!   

     

Av mallan elle - 12 oktober 2013 23:59

Cha cha bloggen!

Har kollat på olika Youtube klipp och läst olika bloggar tills nu.

Edwin åkte för nåra timmar sen, hade jätte kul!

Vi kollade på film och bara chillade   

Märkte verkligen att de va ett tag sen jag hade träffat honom.

Kan prata med honom om allting, har känt honom nästan hela livet.

Men ska iallafall gå och lägga mig snart tror jag, morgon ska jag kanske träffa Alice, hon kikade förut om jag kunde komma ikväll men Edwin skulle ju komma så de gick ju inte    

Ska höra av mig till henne imorgon bitti när jag har vaknat och gjort iordning mig och kanske har pluggat   

Godnatt på er alla, hoppas ni har haft en toppen dag, hoppas att ni inte tyckte det blev dålig uppdatering för jag skrev ju att det kunde bli det idag.

 

Av mallan elle - 12 oktober 2013 21:48

 

Av mallan elle - 12 oktober 2013 17:18

Cha cha bloggen!
Har precis duschat & sminkat mig.
Har bytt om oxå, hade mjukisstyle innan ;)
Edwin kommer om ca en kvart nu, får la se vad vi hittar på.
Men vi ses! <3

Av mallan elle - 12 oktober 2013 11:34

Cha cha bloggen!
Vaknade precis av att mamma ringde, hon var tydligen på jobbet & fixade något.
Ikväll kommer ju Edwin hit, ska bli så jävla kul asså!
Annars vet jag inte vad jag ska göra, funderar på & sticka fram på stan & kolla på Gina tricot, får se hur jag gör.
Men ni får ha de så bra så ses vi senare, skriver när jag kan, puss! <3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards