mallanelleking

Alla inlägg den 1 november 2013

Av mallan elle - 1 november 2013 21:15

 

Av mallan elle - 1 november 2013 20:37

Cha cha bloggen!

Sitter på mitt rum och tar det lugnt.

Lyssnade på musik och skrev på en novell förut.

Kollade på Fredagkväll med Malin som ni ser i förra inlägget.

Ska bara ta det lugnt och kanske gå ner och spela Singstar eller nåt sen, lyssnar på min Spotify-lista nu   

Blir godnattinlägg nu så att jag inte glömmer det, godnatt alla godingar   

Ser helt sjuk ut på bilderna men skit samma...

Men hoppas att ni har det bra!   

   

Av mallan elle - 1 november 2013 17:55

 

mys

Av mallan elle - 1 november 2013 17:39

Cha cha bloggen!

Sitter & slötittar på en av filmerna som vi hyrde i tisdags kväll.

Jag och Elise blev väckda av att min mamma ringde till min mobil, om hon inte hade ringt skulle vi nog missat hennes tåg   hahaha

Hennes tåg gick vid 13:15, sen åkte vi till Garströms & fikade.

Då fixade pappas föredetta jobbarkompis en prinssestårta samtidigt när vi fikade, dom hade ingen klar så hon var snäll & gjorde en.

Jag åt en spökbakelse och pappa en prinssestårtebit, den fick han gratis    

Blev jätteglad och tacksam!

Efter de åkte vi till Hjertbergs och handlade mat, dom som skulle komma imorgon kunde inte komma så dom kommer kanske nästa vecka som jag är här.

Sen åkte vi till Elgiganten, då stannade jag i bilen och började äta upp min "sallad" och lyssnade på musik.

Hälsade på farmor förut oxå, nu ska jag fortsätta kolla på filmen och Facebook, äter mitt sista godis nu oxå.

Men vi ses!   

            

Av mallan elle - 1 november 2013 10:45

 

Av mallan elle - 1 november 2013 01:58

Cha cha bloggen!

Ni får fråga om ni undrar var jag var, vad jag gjorde på bilderna för glömde säkert & skriva i inlägget under bilderna om allt som är på bilderna.

Sorry för det!   

Men ni får ha det så bra så ses vi, godnatt alla charmtroll där ute! puss  

 


Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards