mallanelleking

Alla inlägg den 26 november 2013

Av mallan elle - 26 november 2013 22:48

Cha cha bloggen!
Ska ta & sova så att jag kommer upp imorgon. I förra inlägget menade jag att jag skulle försöka sova innan träningen,jag somnade aldrig,vilade bara alltså ;) Fick skjuts av mamma till träningen,märke att jag inte har tränat på ett tag när jag inte var på förra träningen. Var kul och träffa alla igen,kändes som om att jag inte hade träffat dom på hel 1 månad på nåt sätt xD Efter träningen stack jag & pappa till Hjertbergs och handlade då funkade inte den 1:a scannern som vi hade tagit & när vi hade bytt funkade inte den heller men det funkade iallafall ett tag. Det var lite krångel alltså ;) köpte en funduschen där oxå. Sen åkte vi till Donken och köpte mat sen hem och kollade på teven en stund, duschade och nu ska jag ju sova,ses imorgon! ?
Godnatt alla min godingar ?

Av mallan elle - 26 november 2013 16:53

P.S Sorry för att de förra inlägget blev så långt!! ???

Av mallan elle - 26 november 2013 16:50

Cha cha bloggen!
Tog bussen som vanligt till skolan idag.
När vi hade våran 1:a lektion som var människors miljör satt jag,Alice & Vicki i bibblan på skolan och studade.
Alice var typ hyper och flummig hela dagen idag, haha xD
Sen jobbade jag med Linus och Simon, vi flummade as mö och hade de askul!! :D
Tipsade Linus om tatuerings ställen istan oxå.
Sen efter lunchen hade vi matte och då hade vi klassråd hela lektionen,det var bara en flumlekion, vi flummade as mö hela tiden.
Vi började tidigare på svenskan för att när vi inte kom på nåt mer på klassrådet fick vi sluta,då satt jag och jobbade med Rebecka och Sanna.
Sen när vi hade slutat fick jag & Ebba vänta på Alice för hon hade min bok i hälsopedagogik som Ebba ville låna.
När jag var påväg till bussen hejade jag på Jakob,stack direkt hem från bussen och lämnade väskan sen drog jag och hämtade Lucas på dagis sen stack vi hem. Mamma kom hem för nån timme sen nu eller va de blir sen har jag vollybollsträning. Satte upp min julstjärna förut.
Skriver mer senare eller imorgon ses senare! ?

Av mallan elle - 26 november 2013 08:45

 

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards