mallanelleking

Alla inlägg den 13 november 2013

Av mallan elle - 13 november 2013 17:51

Cha cha bloggen!

Tog bussen som vanligt till skolan idag, började 8:35 så jag hade tid på mig och plugga till historiaprovet som vi hade då som var 1:a lektionen.

Det gick as dåligt, läraren hade inte skrivit nån stans vad vi skulle kunna osv... 

När jag hade provet gick jag till maten och åt med Alice, Vicki och Jasmine.

Sen gick jag och Alice till skolsköterskan, när vi hade varit där gick vi till Helens dansskola för vi skulle ha Zumba där.

Det var rätt så kul men det som var dåligt var att vi inte fick någon drickpaus alls!! 

Efter det gick jag och Alice till Hemköp, sen tillbaka till skolan, jag hämtade en bok i skåpet sen tog jag bussen hem.

Alice tog den bussen hon brukar åka med hem till sig.

På bussen satt jag och läste en bok som jag måste läsa ut i svenskan, när jag kom hem kollade jag på betygen som jag har fått hittills i alla ämnena.

Kollar på tven nu, sen ska jag nog ta och duscha sen gå och lägga mig.

Blir godnattinlägg nu, godnatt!   

     

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards