mallanelleking

Alla inlägg den 10 november 2013

Av mallan elle - 10 november 2013 20:20

   

Av mallan elle - 10 november 2013 20:19

     

Av mallan elle - 10 november 2013 20:18

     

Av mallan elle - 10 november 2013 20:15

Cha cha bloggen!

Åt kvällsmat för en stund sen, åt potatisgratäng och falukorv.

Det var rester ifrån i fredags när vi firade mig och mamma, åt tårta sen också juu.

Har kollat och kommit fram till vart jag vill praoa oxå.

Sitter här nu och lyssnar på Stiftelsen och annan musik via Spotify.

Ska spela Candy crush via Facebook (eller hur man skriver) nu tror jag, är typ beroende av de ibland   

Imorgon är det en vanlig skoldag...igen..

Sen efter skolan ska jag till pappa som vanligt, då ska han få sin farsdagpresent, hoppas att han gillar den.   

Har bestämt med Elli att vi ska träffas iveckan oxå, saknar henne så gudomligt mycket!!   

Blir ett godnattinlägg nu så att jag inte glömmer det, godnatt, vi ses!   

   

Av mallan elle - 10 november 2013 18:06

Av mallan elle - 10 november 2013 17:59

 

Av mallan elle - 10 november 2013 17:53

                             

Av mallan elle - 10 november 2013 17:40

Cha cha bloggen!

Har precis kommit hem ifrån Örebro nu, vi hämtade Patric och Lucas påvägen hem oxå.

Igår åkte vi vid 13 tiden till Örebro, när vi kom fram åkte vi till hotellet och checkade in först sen åkte vi och kollade i olika affärer på Marieberg.

Sen åkte vi tillbaka till hotellet och åt på en av restaurangerna där och gjorde oss iordning till konserten.

Vid 17:45 gick vi dit där konserten var, det var i huset bredvid, vi såg tillochmed när Stiftelsen satt och signera saker efter konserten från vårat hotellrum.

Konserten var jättebra, stod längst fram så ska inte klaga på att jag inte såg nåt, fick deras autografer oxå.

Idag när vi hade checkat ut från hotellet och de åkte vi till några gamla kompisar som bor utanför Örebro.

Det var kul att träffa Emma och Robin igen, det var ca 2 år sedan nu!!    Va sjukt fort tiden går igentligen!!!

Nu ska jag bara ta det lugnt, ska äta kvällsmat sen och tårta   

Hoppas att ni alla har haft det jättebra när jag har varit borta!     

På 1:a bilden är det när Lucas hade fått ansiktsmålning på banken.

       

 

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards