mallanelleking

Alla inlägg den 4 november 2013

Av mallan elle - 4 november 2013 20:07

Cha cha bloggen!

Kom hem för nån timme sen ifrån Lucas simskola, simmade när dom var där inne och satt i bubbelpoolen lite oxå.

Pratade med Sofia som är med där om "tjejgrejer", hon är verkligen jättesnäll och är lätt att prata med.

Tog bussen som vanligt till skolan idag, tycker de är så gött och göra de   

Hade de jättekul iskolan idag, var så kul och träffa tjejerna igen!!   

Jasmine var sjuk, men jag träffade ju Alice och Vicki.

När vi hade matte så flummade jag och Vicki as mycket, dom andra iklassen tyckte nog att vi var konstiga   

Vi slutade tidigare idag för de var ingen mentorstid idag, då stack jag och Alice till Hjertbergs först då mötte vi Izabell och Antonia. 

Sen gick vi in i den stora godisbutiken brevid, efter de gick vi fram på stan.

Då köpte Alice ett par svarta jeans på Gina tricot och bytte tillbaka sin mössa där.

Sen gick vi till bussen som jag skulle ta hem, när vi satt och väntade kolla Alexander först men han gick snabbt vidare sen kom Anton, han och hans kompis åkte med samma buss.

På bussen satt Carro och Matilda så vi pratade med dom till dom skulle gå av och då gick Alice av oxå.

När jag kom hem stack vi direkt till simskolan i Skara, nu när vi kom hem åt vi kvällsmat.

Nu ska jag nog försöka plugga lite osv.. 

Blir godnatt inlägg nu.

Men vi ses! puss   

 


Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards