mallanelleking

Alla inlägg den 21 november 2013

Av mallan elle - 21 november 2013 22:05

Av mallan elle - 21 november 2013 12:09

 

Av mallan elle - 21 november 2013 11:43

   

Av mallan elle - 21 november 2013 11:35

Cha cha bloggen!

När jag kom hem hade inte Lucas och mamma åkt än men dom åkte bara nåra minuter senare eller va det blev.

Sen dess har jag suttit vid datorn och tagit det lugnt, sitter och myser i min One piece just nu.

Fick ta på mig min pyjamas under för jag frös så himla mycket, nu fryser jag inte lika mycket iallafall.

Hoppas att jag inte är påväg och bli sjuk, är vollybollsträning ikväll som vanligt.

Känner lite att jag inte kommer orka de men vi ändå så träffa alla där och träna.'

Mamma ringde frågade förut vad jag ville ha och äta för hon är på stan och gör ärenden då blev det att jag ringde Pizzeria Venezia och beställde pizza till oss och mamma hämtar dom påvägen hem så längtar för jag börjar bli hungrig just nu!    

Så det sitter ju fint och så är pizza så himla gött!   

Men vi ses!   

   

Av mallan elle - 21 november 2013 09:36

Cha cha bloggen!
Sitter på bussen påväg hem nu, provet gick sådär.
Ska kolla senare när vi får reda på hur det hade gått, jag hoppas verkligen att jag fick iallfall E.
När jag kommer hem ska jag bara ta det lugnt, ska iallafall läsa klart boken som jag har i svenskan för den ska vara utläst på måndag och så kom jag på nu att man oxå ska skriva en text om typ boken eller vad det var..
Är ensam hemma så de är gött, känns så skönt och då är det tyst & lugnt.
Börjar & tycka att skolan är jobbig nu
I början tyckte jag att det var enkel :( Men inte nu längre, skit samma..
Ska fortsätta & lyssna på musik nu i lurarna, men vi ses! <3

Av mallan elle - 21 november 2013 08:45

     

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards