mallanelleking

Alla inlägg den 25 november 2013

Av mallan elle - 25 november 2013 19:27

Cha cha bloggen!

Har varit en vanlig skoldag idag, vi hade ingen mentorstid idag så vi fick sluta när vi hade gjort klart matteprovet.

Det gick rätt så bra tror jag, det kändes bra iallafall  

När jag hade gjort klart provet väntade jag på Vicki då pratade jag lite med Izabell och Antonia om allt möjligt. 

Sen när Vicki hade kommit satte vi oss vid skåpen då kom Jonte så vi satt och hade det kul!

Sen gick Jonte till Sockerbruket och Vicki stack hem med sin syster då gick jag och satt mig vid datorn en stund och fortsatte och väntade tills bussen skulle komma. 

Sen när jag gick av bussen så hann jag att gå hemmåt innan pappa kom och hämtade mig för att bussen var för tidig.

Sens jag kom hem har jag kollat på teven, nu kollar jag på Teen beach movie fast jag redan har sett den innan   

Ska äta kvällsmat sen ska jag la sova för måste komma upp imorgon till när bussen går imorgonbitti.

Blir godnattinlägg nu, ses!   

   

Av mallan elle - 25 november 2013 08:30

 

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards