mallanelleking

Alla inlägg den 6 november 2013

Av mallan elle - 6 november 2013 22:00

 

Av mallan elle - 6 november 2013 19:32

Cha cha bloggen!

Pluggade lite förut, åt pizza förut som vi hade köpt från en pizzeria här istan som är as bra!! 

Nu sitter jag vid datorn och har precis kollat på olika Youtube-klipp.

Ska kolla på IJUSTWANTTOBECOOL:S serie på SVT och WILLIAMS LISTA säsong 2.

Hittade förut ett klipp när IJUSTWANTTOBECOOL blir interjuvade så ska ta och kolla på de nu oxå.

Fick ju FRIDA-tidningen igår som ni såg i förra inlägget eller vad det var, har inte börjat läsa i den än så får la ta och göra det nu eller senare   

Sen vet jag inte vad jag ska göra, men jag hittar la på nåt   

Men vi ses!   

   

Av mallan elle - 6 november 2013 16:17

     

Av mallan elle - 6 november 2013 16:12

Cha cha bloggen!

Igår var det bara en vanlig skoldag.

Efter skolan var jag hemma ett tag sen stack jag till vollybollsträningen.

Glömde mina skor där så jag och mamma fick åka tillbaka och hämta dom, dom var kvar som tur var!!   

Funderar på och köpa ett såntära Eos läppbalsam, lånade Alice sånt och vill oxå ha ett sånt efter det.

Annars så får jag la önska mig de i julklapp   

Bilderna är från igår.

Men vi ses!   

         

Av mallan elle - 6 november 2013 15:59

Cha cha bloggen!

Sorry för att jag inte skrev igår, skriver i nästa inlägg om gårdagen.

Idag är det mammas födelsedag, så hon fick frukost på sängen och presenter.

Kom nästan försent till skolan idag men kom typ 1-2 minuter innan vi började.

Sen efter de så gick jag, Vicki och Jasse till Hjertbergs och köpte lite godis.

När vi kom tillbaka var Alice klar med sitt möte då gick vi och åt i matsalen.

Sen gick jag och Alice till gympan och bytte om.

Vi hade boxning, det var as kul!!

Man blev verkligen peppad av dom andra iklassen   

När jag gjorde en övning med en av dom som heter Simon iklassen så sa han: "Heja Alice!" typ 3 gånger.

Jag bara va?? Han bara oj, förlåt    hahahaa

Sen efter gympan hade vi muntligt samhällskunskapsprov, det gick faktiskt bra   

Efter de åkte jag hem då stack jag, Lucas och mamma direkt till Coop Extra och beställde tårta till när vi ska fira.

Jag köpte farsdag present till min pappa där oxå.

Nu ska jag försöka plugga lite engelska glosor, annars vet jag inte vad jag ska göra.

Men vi ses, mina änglar!   

 


Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards