mallanelleking

Alla inlägg den 8 november 2013

Av mallan elle - 8 november 2013 22:55

   

Av mallan elle - 8 november 2013 22:50

               

Av mallan elle - 8 november 2013 22:33

Cha cha bloggen!

Var iskolan som vanligt sen så tog jag sällskap med Vicki och Jasmine en bit när jag skulle till Specsavers och fixa mina nuvarande glasögon, fixade mina förra oxå.

När jag hade varit där fick jag skjuts av mamma till Spa hörnan, fick massage där i en halvtimme.

Efter det tog jag bussen direkt hem, hann precis med bussen.

När jag kom hem satt jag vid datorn tills gästerna kom, bytte om oxå.

Vi åt potatisgratäng och kyklingbitar sen en slags prissestårta som var jätte god!

Dom åkte hem för nån timme sen eller vad det blir nu.

Sitter och kollar på Farsan nu på teven.

Sen ska jag nog sitta vid datorn eller nåt sånt, ses!   

 


Av mallan elle - 8 november 2013 22:07

Cha cha bloggen!

Var som sakt min födelsedag igår, fick frukost på sängen.

Fick massor av klubbor av Alice, Vicki och Jasmine och ett collage med knäppa bilder på mig oxå.

Efter skolan var det vollybollsträning som vanligt, var bara hemma och tog det lungt innan träningen började.

(Bilderna är ifrån när jag kom hem ifrån skolan, det ösregnade bokstavligen!!)

På träningen så fick jag en boll hårt rakt in i ansiket, var nära på och svimma då om inte Julia hade typ "hållt om mig".

Jag gick och satte mig och tog det lungt, satt hela sista halvtimmen och vilade så att jag inte skulle ramla.

Mina glasögon blev lite intryckta och sneea osv...

Efter vollybollen satt jag vid datorn en stund sen gick jag och la mig.

   


Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards