mallanelleking

Alla inlägg under november 2013

Av mallan elle - 1 november 2013 01:34

Cha cha bloggen!

Tisdags kväll:

Vi kollade på en av filmerna som vi hade hyrt och åt godis sen gick vi & la oss.

Onsdag:

Vi spelade Singstar och Buzz, jag och Elise kollade på Studentfesten. (Den är en av dom filmerna som vi hyrde.)

Vi tog det bara lugnt hela dagen och åt godis   

 

Torsdag:

Jag och Elise lyssnade på musik via tvdatorn, åt frukost sen gjorde vi oss iordning och åkte.

Vi åkte till Skara först, pappa var på banken en sväng sen vidare till Falköping till Ewa och vi hjälpte henne och flytta till lägenheten precis brevid hennes gamla.

Pappa lämnade av oss framme istan så gick jag & Elise en shoppingrunda   

Jag hittade en tröja på Veromoda, sen gick vi hem till Ewa och hjälpte till.

Vi åkte och åt på en restaurang sen stack vi och köpte godis.

Elise flätade en fläta i mitt hår, har kvar den än.

Fick ett halsband av Ewa i födelsedagspresent i förskott, då får jag inget av henne på lördag för hon har ju redan gett mig de, har på mig det än   

Vi kom hem bara för några timmar sen.

Jag och Elise spelade Singstar tills typ nu, men nu ska vi gå och lägga oss.

Hon skulle igentligen åkt hem idag men ville stanna en dag till men det är bara kul & bra  

Imorgon ska vi inte göra så mycket, Elise ska iallafall åka hem. 

På lördag kommer nåra kompisar från Falköping hit & firar mig,Ewa kommer då oxå.

 

Har varit/är ett toppen lov men känns som att det skulle ha kunnat vara en vecka längre så att man hinner träffa alla som man vill träffa och som vill träffas.

Bilder kommer i nästa inlägg annars blir det här inlägget förlångt.

Men vi ses, godnatt!   

 

 


Av mallan elle - 1 november 2013 01:11

 

Av mallan elle - 1 november 2013 01:08

   

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards