mallanelleking

Alla inlägg under november 2013

Av mallan elle - 20 november 2013 22:30

 

Av mallan elle - 20 november 2013 16:53

Cha cha bloggen!

Lyssnar på musik, ska ta och försöka och plugga till historiaprovet som jag har imorgon...

Hatar det!!   

Aja, det är iallafall gött att när jag har gjort de så får jag sluta för dagen   

Hoppas att ni alla har/får en toppen kväll   

Gamal blid på mig från 9:an. 

Men ni får ha de så bra så ses vi när vi ses!   

 

Av mallan elle - 20 november 2013 16:43

Nästan som en HUBOT   

 

Av mallan elle - 20 november 2013 16:39

                 

Av mallan elle - 20 november 2013 16:37

              

Av mallan elle - 20 november 2013 16:18

Cha cha bloggen!

Kom hem för ca en halvtimme sen eller vad det blir nu.

Tog bussen till skolan idag, börjar bli lat och så är det as kallt ute   

När jag skulle gå in iskolan stod min gamla SO-lärare där så jag hejade på henne, det var DLG OPEN på skolan så det har alltid varit fullt med folk överallt och dunkande musik. Det är DLG OPEN ikväll oxå för dom som går med sina familjer och kollar osv...

Hejade på nåra som går på min gamla skola, Siickan bland annat, var säkert nån mer   

Vi hade ingen idrott idag, då gick jag, Vicki och Alice till Elake Måns och åt där. 

När vi åt där gick strömmen nåra gånger, den gick tydligen över hela stan fast bara i nåra minuter.

Den gick nog många gånger där för att dom håller på och bygger om över där och då va de la att dom gjorde nåt så att strömen gick eller nåt...   

Möte Madde när vi gick tillbaka till skolan för att vänta på att våran lektion skulle börja.

Efter skolan drog jag och Alice till resecentrum, när vi var påväg dit möte vi Carro och Matilda, vi pratade med dom en stund sen gick vi vidare mot resecentrum. 

När Alice hade gått till sin buss och jag stod och väntade på min kom Jonte och hejade så vi stod och pratade lite, alla som stod runt omkring glodde as mö på oss då!! Va irriterande!   

När jag kom hem så tog jag och bytte om till min One piecie så sitter i den nu och myser, men vi ses!   

 

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards