mallanelleking

Alla inlägg under november 2013

Av mallan elle - 15 november 2013 23:54

Cha cha bloggen!

Sitter och kollar på teven, vi ska gå och lägga oss sen.

Imorgon ska vi ju bara ta det lungt osv...

Ni får ha en toppen kväll, godnatt!   

 

Av mallan elle - 15 november 2013 22:02

Cha cha bloggen!

Kolla in Ellis blogg, hon är verkligen den bästa systern man någonsin kan ha!

Om hon inte hade funnits i mitt liv så vet jag inte vad jag skulle ha gjort, bokstavligen!!

Kan skriva en jätte lång text men jag ska inte vara sån nu...

Men vi ses!   


http://azulasekulous.bloggplatsen.se/

   


Av mallan elle - 15 november 2013 21:51

Cha cha bloggen! 

Igår var jag iskolan som vanligt sen stack jag hem till mamma och pluggade på Människors miljöer frågor. 

Är typ halvt klar med dom, tror inte det kommer gå så bra men skit samma!!    

Vid 17.30 fick jag skjuts av mamma och Lucas till vollybollen, gick bra på träningen.

Ska åka med Julia dit där matchen är i Ulricehamn, vi ska åka as tidigt så kommer nog inte och skriva nåt på söndag.

Imorgon, lördag alltså då kommer jag och Elli bara ta de lungt och sen vid 14 kommer nåra från Falköping hit.

Måste ju gå och lägga mig tidigt imorgon så att jag kommer upp   

Bilderna är ifrån igår.

Men ni alla får ha en toppen kväll så ska jag fortsätta och vara med bästa Elli!   

   



Av mallan elle - 15 november 2013 21:39

Cha cha bloggen! 

Sitter med Elli och tar det lungt, lyssnade på musik förut och gjorde typ musikvideos.

Hon ska sova här inatt, vi kommer och ha jätte kul som vanligt!!

Idag var jag iskolan som vanligt, slutade 10:40 för dagen sen gick jag och åt med Vicki och Alice innan jag stack till Stadium och Hemköp och handlade grejer, sen tog jag bussen hem.

När jag kom hem ringde jag min praoplats, ska ringa på måndag igen.

Vid 14 tiden kom Elli, vi har spelat Buzz och ätit kvällsmat typ.

Ewa kom förut oxå, nu är jag och Elli ensama hemma, pappa och Ewa är i Skara.

Den 2:a bilden är från när jag väntade på bussen när jag skulle hem.

Ska fortsätta och hare gött och bra med Elli nu, ses!   

   

Av mallan elle - 14 november 2013 22:30

 

Av mallan elle - 14 november 2013 15:45

     

Av mallan elle - 14 november 2013 15:30

 

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards