mallanelleking

Alla inlägg under november 2013

Av mallan elle - 19 november 2013 21:57

Cha cha bloggen!
Har glömt & skrivit att jag och André var när på och fastna i en hiss på skolan, vi såg nog väldigt roliga ut ^^
Man skulle haft en kamera som filmade oss asså!! ;)
Hejade på Måns, Martin och Jonte idag som jag faktiskt inte har sett på ett tag men såg dom inte alla samtidigt.. Skit samma xD
Sen så satt jag och Alice med Angelica, hennes kille och hand kompis i maten idag.
Har messat med Jocke ovanligt mycket den senaste tiden Haha :D
Men ni får ha de så bra, puss! <3

Av mallan elle - 19 november 2013 21:51

Cha cha bloggen!
Kom hem för ca 1 timme sen, ska sova nu.
Det gick jätte bra på träningen och det var kul som vanligt.
Vi ska kanske spela match igen den 1:e december, kommer bli as kul om de blir så!! :)
När jag kom hem satt jag vid datorn en stund och sen tog en snabbdusch.
Har tydligen ingen gympa imorgon så kommer ha en jätte lång rast :D
Ska ta och sova nu men jag skriver när jag kan igen, ses och godnatt!<3

Av mallan elle - 19 november 2013 14:43

Cha cha bloggen!
Sitter på bussen påväg hem, fick skjuts av mamma till skolan idag för annars skulle jag inte hunnit i tid.
När jag kommer hem ska jag bara ta det lugnt och försöka plugga på historian, men det kommet säkert inte att gå...
Är alltid så när jag ska plugga, det beror på oxå om det är ett ämne som jag gillar eller inte.
När vi hade svenska satt jag och Alice i bibblan på skolan och läste varsin bok sen när vi hade slutat tog vi sällskap till där jag gick på bussen, sen gick Alice tillbaka till skolan för hon skulle möta Carro där.
Har träning som vanligt ikväll.
Men vi ses, skriver när jag kan igen! <3

Av mallan elle - 19 november 2013 08:45

 

Av mallan elle - 18 november 2013 16:49

Cha cha bloggen!
Har varit en vanlig skoldag idag.

Hände en sak, får kolla upp hur de gick imorgon.

Tog bussen hem hit till mamma direkt, har gjort läxor sen jag kom hem.

Ringde min praoplats oxå så det är klart nu, är så gött och har det gjort!!   
Lyssnar på musik nu  
Blir ett godnattinlägg nu, sjuk bild men men...   
Ska bara tag det lungt, ska svara på smset som jag fick från Jocke nu men vi ses!   



 

 

Av mallan elle - 18 november 2013 08:15

 

Av mallan elle - 17 november 2013 19:30

               

Av mallan elle - 17 november 2013 19:20

Cha cha bloggen!

Kom hem för några timmar sen nu. 

När jag hade gjort mig iordning och ätit frukost åkte vi direkt till där vi skulle samlas sen åkte vi direkt mot Ulricehamn, jag åkte ju med Julia.

Det var kul, vi flummade hela tiden, lyssnade på musik och somnade nästan hela tiden.

Vi var framme vid 8.30 tiden då hade vi iallafall bytt om och sånt.

Vi vann 2 matcher och 1 blev oavgjord av 5 st.

Vi kom 5:a totalt, var sådär bra placering men skit samma..   

Det var iallfall jätte kul!!   
Nu sitter jag och lyssnar på Avicii   

Vi lyssnade på honom mycket påvägen dit och hem i bilen så har la blivit lite hjärntvättad nu tror jag. 

Påvägen hem köpte vi glass i Falköping på Donken sen i Skara utanför Coop mötte vi upp med pappa.

Bilder kommer i nästa inlägg annars blir inlägget för långt.

Ska ta och fortsätta lyssna nu, men vi ses, blir godnatt inlägg nu!     

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards